擇偶最忌劏猪凳? 命理玩笑豈當真

  • Citi

    http://www.cantonese.asia/portal.php?mod=view&aid=786

    2015-5-2 17:15| 發佈者: highyun| 原作者: 謝主隆

    摘要: 古代中國,男尊女卑,婦女命運受人安排,冇得自由戀愛不特止,仲要受「三從四德」約束,「在家從父,出嫁從夫,夫死從子」。一個唔好彩,若果個女仔出嫁後,夫君不幸身亡,咁就慘咯,三姑六婆閒言閒語有牌受,最大殺 ...

    古代中國,男尊女卑,婦女命運受人安排,冇得自由戀愛不特止,仲要受「三從四德」約束,「在家從父,出嫁從夫,夫死從子」。一個唔好彩,若果個女仔出嫁後,夫君不幸身亡,咁就慘咯,三姑六婆閒言閒語有牌受,最大殺傷力莫過於村口八姑呢句:「佢啊,正一劏豬凳嚟㗎!」。

    所謂「劏豬凳」,就係剋夫。舊時豬肉佬包辦養猪、劏豬、賣肉。有張凳係劏豬時專用,行內稱爲「劏豬凳」。生歐歐嘅肥猪,一旦俾人擡上張凳,就死期到矣。於是乎,想像力豐富者將命硬女人比作「劏豬凳」,而同佢結婚嘅男人就係隻豬,當個男人同女人行埋,就命不久矣。粵語「行埋」即「上」,一「上」就死,十足劏豬之凳,剋夫如此之女人,都咪話唔得人驚!

    171123gnizijzy6gjgduds.jpg

    當然,家吓男女平等,話人「劏豬凳」又好,「剋夫命」又好,都極唔尊重女性,而且唔科學添。講起「劏豬凳」,令人諗起一齣八十年代嘅電影,叫〈小生怕怕〉。

    171240vnx1mej4vbnnk115.jpg

    電影裏頭,女主角鄭文雅先後同咗三個男人結婚,第一個係電影明星鄧理慶,姜大衛飾演;第二個係黑社會大佬湯德仁,王青(花名「大口青」)飾演;第三個係牧師朱錦春,黃百鳴飾演。三任老公先後意外死亡,佢哋嘅魂魄匿喺把油紙遮處,曾志偉一路帶佢哋去鬼王廟,一路不斷嗌住三人嘅姓:「湯朱鄧」、「湯朱鄧」,俾個啱啱喪夫嘅老婦聽到,以爲話緊佢「劏豬凳」,於是乎畀人𢱕一身在所難免……橋雖然老餅,但硬係覺得好笑過而家啲電影,而且隻歌夠晒經典,一聽就諗起湯、朱、鄧三隻開心鬼。

  • Citi

    加tag #劏

  • Citi

    @sudo擇偶最忌劏猪凳? 命理玩笑豈當真 入面講:

    第一個係電影明星鄧理慶,姜大衛飾演;第二個係黑社會大佬湯德仁,王青(花名「大口青」)飾演;第三個係牧師朱錦春,黃百鳴飾演。

    三條友都食字
    鄧理慶 - 戥你㷫
    湯德仁 - 劏得人
    朱錦春 - 明嘅自然明