黃藍絲其實係歷史遺留問題


  • 主流論調認為黃藍絲陣營係雨傘運動之後出現嘅產物,但其實我覺得係英殖時代左右派陣營嘅歷史遺留問題,大家同唔同意?

    香港有三種阿叔同報紙,有啲阿叔睇咗幾廿年蘋果係天然黃,有啲阿叔睇咗幾廿年東方係天然藍,又有啲阿叔睇咗幾廿年明報,佢哋有啲變咗藍有啲變咗黃。

    當然另一方面,雨傘運動令到好多後生仔同細路由政治冷感中覺醒,佢哋先係黃絲陣營嘅主力。


  • 我認為最早嘅藍絲係共產黨統治中國後已經出現,好明顯嘅例子就係60、70年代時期,中國係本土發動文化大革命,同時向外國輸出革命同埋意識形態,好多東南亞國家都受到共產主義嘅侵蝕,包括英治時期嘅香港,葡治時期嘅澳門,當時香港政府貪污橫行,底層民眾生活困難;加上全球政治環境的影響(去殖民化),以及港英高層和香港基層華人市民缺乏溝通,導致市民對政府的怨氣加深,係中共嘅滲透煽動下,一班親共左派人士及其支持者發動咗67暴動,其中受到中共控制嘅工聯會就有參與在其中,而呢d左派親共人士及其支持者,就係我認為最早嘅藍絲


  • 睇工商日報嘅算點😂
    兄台,蘋果90年代先有嘎咋。
    親共與反共嘅界線,六七暴動之後就劃清啦。